Mladi, obrazovanje, sport i kultura

SLUŠAMO LJUDE – PIŠEMO BUDUĆNOST ZAJEDNO

Mladi

U politikama za mlade ključno je da se osmišljavaju i provode uz punu uključenost i partnerstvo s mladima. Stoga je i Krapinsko-zagorska županija ovom području pristupila kroz izgradnju partnerskog odnosa županijske uprave i mladih, organiziranih kroz udruge mladih i mrežu udruga mladih te kroz Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije. Krapinsko-zagorska županija je među prvima u Hrvatskoj, još 2006. godine, inicirala i donijela Županijski program djelovanja za mlade. Također, Krapinsko-zagorska županija bila je među prvima koja je, prepoznavši potrebu mlade populacije s područja županije za namjenskim prostorom u kojem bi se mogle provoditi razne aktivnosti i događanja od interesa za mlade, pokrenula postupak osnivanja Županijskog centra za mlade u Zabok u 2009. godine te kontinuirano osigurava sredstva za rad Centra.

Krapinsko-zagorska županija u suradnji s udrugama mladih s područja županije surađuje ne samo u realizaciji programa i projekata kojima se unaprjeđuje položaj mlade populacije, nego se i nastoji poticati mlade da se aktivno uključe u donošenje odluka koje se tiču razvoja zajednice u cjelini i preuzimanja odgovornosti za njihovo donošenje. Participacija mladih kroz Savjet mladih, uključivanje u županijska radna i savjetodavna tijela, donošenje sektorskih strategija (sektora mladih, ali i drugih sektora), aktivno sudjelovanje u donošenju odluka o korištenju javnih sredstava kroz participativni proračun za mlade izuzetno su važni. To su istodobni putevi i mehanizam putem kojeg se dobiva neposredan uvid u potrebe mladih i inputi za kreiranje sveobuhvatne politike za njih u svim sektorima – od obrazovanja i zdravstva do gospodarstva.

Dosadašnji rad s mladima i postignuti rezultati poticaj su i obaveza za jačanje aktivnosti u području brige za mlade, ne samo kroz nastavak postojećih, nego i uvođenje novih aktivnosti – sve na temelju potreba koje su iskazali upravo mladi.

Mladi i zdravlje  

  • Uspostava specijaliziranog savjetovališta za mlade (zdrave životne navike, reproduktivno zdravlje, prevencija ovisnosti i sl.).
  • Uspostava programa osnaživanja mentalnog zdravlja mladih.
  • Uspostava posebnih programa potpore mladim roditeljima i roditeljima koji su na redovnom srednjoškolskom ili visokoškolskom obrazovanju.

 

Mladi, sport i slobodno vrijeme

  • Osiguranje veće dostupnosti sportske infrastrukture te izgradnja i opremanje sportske infrastrukture (sportske dvorane) namijenjene aktivnom provođenju slobodnog vremena mladih.
  • Uvođenje programa subvencioniranog pristupa kulturnim sadržajima na području Krapinsko-zagorske županije.
  • Potpora kreiranju novih društveno-kulturnih prostora.
  • Potpora sportskim savezima, sportskim udrugama i mladim sportašima.
  • Poticanje i nagrađivanje uspješnih mladih sportaša.

 

Mladi i društvo

Razvoj novih i nastavak postojećih programa uključivanja mladih:

  • nastavak financiranja Centra za mlade kao mjesta informiranja mladih i aktivnog

 provođenja slobodnog vremena

  • nastavak participativnog proračuna za mlade s većom alokacijom sredstava i provedba programa kojima se mlade potiče na aktivno sudjelovanje u društvu i uključivanje u procese donošenja odluka
  • poticanje volonterstva kao mjesta stjecanja novih znanja i vještina
  • nastavak i još snažnija podrška radu Županijskog savjeta mladih uz poticanje osnivanja lokalnih savjeta mladih
  • podrška radu i programima udruga mladih te poticanje osnivanja novih
  • provedba programa usmjerenih jačanju kulture nenasilja te suzbijanje svih oblika diskriminacije među mladima, posebno manjinskim skupinama
  • uvođenje novih i nastavak financiranja postojećeg programa podrške za djecu/mlade bez odgovarajuće roditeljske skrbi nakon stjecanja punoljetnosti.

 

Mladi i rad

  • Provedba programa namijenjenih povećanju interesa i znanja mladih u području razvoja inovacijskih i zelenih rješenja.
  • Poticanje cjeloživotnog učenja i provedba programa formalne i neformalne edukacije mladih s ciljem stjecanja novih znanja i vještina te jačanja konkurentnosti na tržištu rada.
  • Provedba aktivnosti potpore razvoju poduzetničke kulture mladih.

 

Mladi i obrazovanje

  • Podrška mobilnosti mladih u svrhu razmjene znanja i učenja te unaprjeđenje obrazovnih mogućnosti mladih.
  • Daljnje ulaganje u podizanje kvalitete srednjoškolskog obrazovanje te ulaganje u visokoškolske programe, uspostava novih studija.

 

Mladi i stanovanje

  • Izradaprograma i kreiranja mjera jačanja priuštivog stanovanja i stambenog zbrinjavanja mladih.

Stavljanje u funkciju neiskorištenih potencijala (stanovi u vlasništvu javnih tijela i ustanova), subvencije rate kredita i razvoj modela socijalnog najma.

Obrazovanje, sport i kultura

Kvalitetno, dostupno, inovativno i moderno obrazovanje, usklađeno s potrebama regionalnog tržišta rada, ključan je element gospodarskog, društvenog i kulturnog razvoja te je oduvijek prioritet naše politike.

 

U Krapinskoj- zagorskoj županiji djeluju 33 osnovne škole u sastavu kojih je 48 područnih škola  te devet srednjih škola koje se odlikuju raznovrsnošću i kvalitetom programa.  

Smatramo izuzetno važnim postizanje jednakih uvjeta obrazovanja za svu djecu i mlade. Ostvarenje tog cilja moguće je jedino kroz kontinuirana ulaganja u infrastrukturu i opremanje naših školskih ustanova. Pritom će u idućem razdoblju poseban naglasak biti na povećanju kapaciteta i osiguravanju kvalitetnijih uvjeta za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju (izgradnja nove zgrade Centra za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice) i pojačanju aktivnosti na području odgojno-obrazovnog rada i pružanja podrške darovitim učenicima kroz uspostavu sustava Centara izvrsnosti na području Krapinsko-zagorske županije. Također, nastojat ćemo za sve osnovne škole na području županije osigurati infrastrukturne i materijalne uvjete za potpuni prijelaz na koncept jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole s ciljem smanjenja razlika u školskim postignućima različitih skupina učenika, povećanja obrazovne jednakosti i pravednosti, unaprjeđenja statusa i sustava unaprjeđenja odgojno-obrazovnih djelatnika, smanjenja rasterećenja učenika i roditelja kod kuće te povećanja kvalitete obiteljskog života. Nadalje, nastavit ćemo s provođenjem mjera prilagodbe obrazovanja potrebama lokalnog i regionalnog tržišta rada, s osobitim naglaskom na povećanje kvalitete strukovnog obrazovanja i njegove prilagodbe potrebama tržišta rada.

Krapinsko-zagorska županija destinacija je zdravlja te je ulaganje u sport od izuzetne važnosti za zdravlje stanovništva, posebice djece i mladih.

Sustavnim ulaganjem u kulturu čuvamo kulturni identitet i dodatno razvijamo kulturni turizam, njegujemo materijalnu i nematerijalnu kulturnu baštinu, ali potičemo i alternativne umjetničke izražaje i inovativnu kulturnu scenu.

Prioriteti razvoja
  1. Jednako dostupno, jednako kvalitetno i inovativno školsko i izvanškolsko obrazovanje koje uvažavajući specifične potrebe svakog djeteta/mlade osobe, omogućava razvoj svih njihovih potencijala.
  2. Stvaranje infrastrukturnih preduvjeta za uvođenje koncepta cjelodnevne škole, kao  uravnoteženog, pravednog, učinkovitog i održivog sustava odgoja i obrazovanja.
  3. Kontinuirano ulaganje u sport, infrastrukturu i opremu s ciljem održavanja zdravlja i poticanja zdravih životnih navika.
  4. Sustavnim ulaganjem u kulturu, čuvanje identiteta njegovanjem kulturne povijesti i baštine te podržavanjem suvremenog umjetničkog stvaralaštva.

Povećanje razine digitalne zrelosti osnovnih i srednjih škola te stvaranje novih formi učenja i poučavanja – tehnička podrška školama za održavanje informatičke opreme.

  • Razvijanje digitalnih kompetencija nastavnika i učenika
  • Razvijanje potencijala učenika i promicanje cjeloživotnog obrazovanje
  • Praćenje trendova i kontinuirano opremanje škola suvremenom opremom, podrška u uvođenju novih tehnologija u odgojno-obrazovne procese

 

Ulaganje u infrastrukturu

  • Poboljšavanje materijalnih uvjeta u školama – infrastrukturni zahvati u skladu s državnim pedagoškim standardom kojima se povećava kvaliteta rada u školama.
  • Osiguravanje prostornih i materijalnih uvjeta za jednosmjensku nastavu i cjelodnevnu školu – adaptacije, rekonstrukcije, dogradnje i opremanje škola.  
  • Stvaranje energetski učinkovitih, sigurnih i pristupačnih objekata za obrazovanje
  • Uvođenje solarnih panela i pametnih sustava za grijanje/hlađenje.
  • Gradnja i opremanje školskih sportskih dvorana.

Ulaganje u ljudske resurse

  • Poticanje profesionalnog razvoja učitelja, nastavnika i stručnih suradnika u školama

s ciljem postizanja visokih razina kompetencija.

  • Besplatan prijevoz učenika i učenica do škola, u skladu sa zakonom i državnim pedagoškim standardom
  • Sufinanciranjeradnih bilježnica za učenike i učenice svih osnovnih škola
  • Stipendiranje učenika i studenata – povećanje broja/iznosa stipendija

 

Predškolski odgoj i obrazovanje

  • Podrška stručnom usavršavanju odgojitelja i odgojiteljica, uključivanje dječjih vrtića u županijske projekte

 

Inovacije u nastavi i izvanškolske aktivnosti

  • Razvoj poduzetništva kroz program „Kreiraj svoju budućnost“ kojem je cilj inspirirati učenike za razvoj poslovnih ideja, poticati učenike na kreativnost i stvaralaštvo, poticati učenike na timski rad i izradu proizvoda/usluga koji se mogu plasirati na tržište
  • Podrška školskim projektima iz područja održivosti, volonterstva i demokracije
  • Nastavak provođenja Građanskog odgoja i obrazovanja u školama, „Građanski odgoj u osnovnim školama i projekt Škola i zajednica (ŠIZ) u srednjim školama u suradnji s Institutom za društvena istraživanja“
  • Poticanje interdisciplinarne projektne nastave
  • Poticanje novih, inovativnih programa u školama kao što su obrazovanje za poduzetništvo, inovativni umjetnički programi i sl.
  • Modernizacija  srednjoškolskih programa – uvođenje fakultativnih ili izvannastavnih predmeta kao i programa usklađenih s potrebama tržišta rada

 

Poticanje darovitosti

 

  • Nastavak i unaprjeđenje rada Centra izvrsnosti Krapinsko-zagorske županije koji kroz 7 pojedinačnih centara organizirano djeluje kao mjesto identifikacije, podrške i kontinuiranog rada s darovitom djecom i mladima i glavni je nositelj skrbi za darovite te kontinuirano pruža stručno-edukativnu podršku odgojno-obrazovnim djelatnicima; Centar je mjesto identifikacije s organiziranim specifičnim aktivnostima za učenike te pruža savjetodavnu podršku učiteljima i psihološku potporu roditeljima i učenicima s naglaskom na cjeloviti psihološki razvoj darovitog pojedinca
  • Nagrađivanje  državnih prvaka i prvakinja u znanju, vještinama, sportu i umjetnosti te njihovih mentora i mentorica
  • Nagrađivanje najuspješnijih maturanata
  • Osnivanje županijskog STEM-centra (robotika, programiranje, biologija, fizika) za učenike osnovnih i srednjih škola
  • Financiranje županijskih, regionalnih i državnih  natjecanja
  • Nastavak poticanja i razvoj Centra za robotiku u Poduzetničkom inkubatoru
  • Nastavak razvoja mreže mentora za rad s darovitom djecom i mladima

 

Djeca s teškoćama u razvoju

  • Infrastrukturna ulaganja radi osiguranja pristupačnosti škola svim učenicima
  • Povećanje kvantitete i kvalitete odgojno-obrazovnih i rehabilitacijskih postupaka za djecu s teškoćama u razvoju izgradnjom novog Centra za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice Osiguravanje pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama u razvoju prema Zakonu o osobnoj asistenciji i Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima u suradnji s općinama i gradovima, udrugama i organizacijama civilnog društva
  • Osiguravanje mobilnih timova kao podrška inkluziji u školama KZŽ-a

 

Visokoškolsko obrazovanje i znanost

  • Podrška i širenje visokoškolskih programa u županiji (revitalizacija stare zgrade EMKE u zgradu preddiplomskog studija sestrinstva)
  • Podrška znanstvenom i stručnom usavršavanju djelatnika u javnim institucijama KZŽ-a
  • Promocija popularizacije znanosti – projekti s Udrugom profesor Baltazar i IZE Institutom za promociju znanosti i edukacije
  • Organiziranje Znanstvenog piknika jedanput na godinu – promoviranje znanosti na zabavan i edukativan način

 

Strukovno obrazovanje

  • Modernizacija srednjoškolskih programa – uvođenje fakultativnih ili izvannastavnih predmeta kao i programa usklađenih s potrebama tržišta rada
  • Unaprjeđenje sustava informiranja i savjetovanja o karijeri u traženju i stvaranju profesionalnog puta
  • Daljnje poticanje i usmjeravanje mladih prema deficitarnim zanimanjima
  • Poticanje neformalnog obrazovanja mladih

* izrada nove mreže osnovnih i srednjih škola te nove mreže programa srednjih škola (usklađivanje upisnih područja škola, usklađivanje s potrebama tržišta rada)

Unaprjeđenje sportske infrastrukture – obnova i izgradnja sportskih objekata dostupnih široj populaciji.

Razvoj sporta djece i mladih – poticanje tjelesne aktivnosti kroz obrazovni sustav i izvanškolske aktivnosti.

Potpora vrhunskom sportu – sustavno ulaganje u reprezentativne sportaše i klubove.

Masovni sport i rekreacija – uključivanje što većeg broja građana u redovitu tjelesnu aktivnost.

Jednakost i uključivost – osiguranje pristupa sportu za sve, bez obzira na spol, dob ili socioekonomski status.

Sportski menadžment i digitalizacija – modernizacija upravljanja sportskim sustavom i digitalna transformacija.

  • Financiranje lokalnih sportskih klubova i udruga
  • Programi sufinanciranja opreme i troškova sudjelovanja u sportu
  • Edukacija trenera, sudaca i sportskih djelatnika
  • Javne kampanje za promicanje zdravog života
  • Uključivanje sporta u turističke i gospodarske strategije
  • Unaprjeđenje sportske infrastrukture (posebno u ruralnim i slabije razvijenim područjima)
  • Povećanje uključenosti građana u sportske aktivnosti
  • Razvoj školskog i rekreativnog sporta
  • Podrška sportskim udrugama i klubovima
  • Unaprjeđenje profesionalnog i vrhunskog sporta
  • Promocija sporta kao alata za zdrav način života i socijalnu inkluziju

 

Strateški ciljevi

  • Povećati dostupnost sportske infrastrukture svim građanima
  • Jačati kapacitete sportskih organizacija i sustava financiranja sporta
  • Unaprijediti suradnju obrazovnog sustava i sporta
  • Podržati lokalne sportske manifestacije i natjecanja
  • Razviti sustav nagrađivanja vrhunskih sportaša i trenera
  • Integrirati sport u zdravstvene i socijalne politike

 

Mjere za ostvarenje ciljeva

 

  • Izgradnja i obnova sportskih dvorana, igrališta i rekreativnih zona i prostora
  • Edukacija i certificiranje sportskih trenera i voditelja
  • Financiranje školskih sportskih natjecanja i programa
  • Organizacija javnih kampanja za promicanje fizičke aktivnosti Poticanje i promicanje amaterskog sporta kroz podršku sportskoj zajednici KZŽ-a – dodjeljivanje stipendije perspektivnim mladim sportašima (učenicima i studentima) koji imaju kategorizaciju Hrvatskog olimpijskog odbora
  • Promicanje zdravih stilova života i bavljenja sportom djece i mladih kroz podršku Školskom sportskom savezu KZŽ-a
  • Podržavanje uređivanja i opremanja sportskih terena i dvorana
  • Pomoć u nabavi opreme za mlade, nadarene sportaše
  • Podrška projektima koji razvijaju suvremeno umjetničko stvaralaštvo, odnosno nove, alternativne umjetničke izričaje
  • Izdavanje digitalne verzije Enciklopedije Hrvatskog zagorja
  • Poticanje razvoja pojedinih kulturnih djelatnosti (arhivska, muzejska, knjižnična, nakladnička, audiovizualna) kroz rad ustanova u kulturi, udruga i drugih organizacija te pojedinaca
  • Potpora umjetničkog stvaralaštva (dramsko, glazbeno, književno, likovno) te kulturno-umjetničkog amaterizma
  • Podrška radu općinskim i gradskim knjižnicama, poticanje knjižnične usluge mjestima koja nemaju knjižnicu kroz uslugu bibliobusa te poticanje promocije knjige i čitanja
  • Daljnja potpora projektima i manifestacijama u kulturi koje pridonose razvitku i promicanju kulturnog života te potiču razvoj kulturnog turizma
  • Poticanje zaštite i obnove materijalne kulturne baštine – kulturnih dobara te istraživanje arheoloških lokaliteta, uz osmišljavanje i ponudu novih sadržaja
  • Izrada strategije kulturnog razvoja županije
  • Podrška u izgradnji objekata od većeg značaja za razvoj i očuvanje kulture s područja županije (Spomen-kuća Rudolfa Perešina u Gornjoj Stubici, „Hiža zagorskih štruklji“ u Radoboju; Rodna kuća Janka Leskovara u Pregradi)
  • Organiziranje Dana kulture/Otvorenog dana muzeja KZŽ-a za učenike, studente i umirovljenike
  • Poticanje razvoja mreže kina kroz obnovu i opremanje kinodvorana te distribuciju filmova
  • Poticanje predstavljanja kulture i kulturno-umjetničkog stvaralaštva KZŽ-a na području Republike Hrvatske te na međunarodnoj razini kroz mobilnost, suradnju, usavršavanje
  • Poticanje projekata koji jačaju suradnju između kulture i obrazovanja te znanosti i civilnog društva
  • Poticanje revitalizacije lokalnih sredina kroz obnovu domova kulture (razvoj i dostupnost kulturnih sadržaja tijekom cijele godine)
  • Poticanje projekata koji razvijaju pristupačnost kulturnih sadržaja i uključuju sudjelovanje ranjivih skupina (djeca i mladi, osobe starije životne dobi, osobe s invaliditetom i različitim teškoćama, itd.)
  • Poticanje razvoja urbane kulture i kulture mladih kroz nastavak podrške radu Regeneratora kao modernog kulturnog centra koji raznovrsnim kulturno-umjetničkim programom privlači publiku i umjetnike s lokalne razine, ali i iz šire regije i inozemstva.

Znanstveni edukativno-zabavni centar ZEZ Zagorje

Projekt Znanstvenog edukativno-zabavnog centra Zagorje (ZEZ centar Zagorje) predstavlja spoj povijesti, kulture, znanosti i inovacija te otvara novo poglavlje u očuvanju baštine i razvoju obrazovanja, turizma i održivosti. Dvorac Stubički Golubovec, smješten u Donjoj Stubici unutar Parka prirode Medvednica, postaje središte jednog od najznačajnijih projekata u Krapinsko-zagorskoj županiji.

Uspostavom sadržaja unutar centra, korištenjem moderne tehnologije u kombinaciji s klasičnim vještinama, projekt stvara i otvara nove vidike. Svojim je sadržajem centar usmjeren na popularizaciju znanosti, odnosno jačanje izvaninstitucionalnog obrazovanja kroz razvoj i inovativnu upotrebu novih tehnologija, što centru daje na atraktivnosti sadržaja, ali i dodatnu dimenziju važnosti – razvoj društva temeljenog na znanju.

Ključni elementi su:

– Interaktivne izložbe: posjetitelji će moći sudjelovati u simulacijama, kreirati vlastite izume i učiti o znanstvenim dostignućima kroz iskustveno učenje. Primjerice, posjetitelji će moći riješiti „kriminalistički slučaj“ koristeći metodu otiska prsta Ivana Vučetića, dizajnirati vlastiti padobran inspiriran Faustom Vrančićem ili „upravljati“ svemirskim tijelima prema teorijama Ruđera Boškovića

– Edukativne radionice: osmišljene za djecu i mlade, potiču kreativnost, znatiželju i inovativnost

– Digitalna tehnologija: sadržaji AR/VR omogućit će dodatno istraživanje i korištenje sadržaja kod kuće

– Znanstveni park: na otvorenom prostoru s interaktivnim eksponatima i rekreativnim zonama, Centar potiče igru i istraživanje

Centar će poticati darovitost u osnovnim i srednjim školama u regiji te će se uspostaviti prostor za rad s poduzetnicima početnicima u sferi znanosti i umjetne inteligencije.

Status projekta: u provedbi

 

Procijenjena vrijednost projekta: 29,565.428,12 EUR

 

 

Izgradnja novog objekta Centra za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice

 

Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice osnovnoškolska je ustanova u kojoj se obrazuju učenici s teškoćama u razvoju s područja cijele Krapinsko-zagorske županije i u manjem broju iz susjednih županija. Osim što se u Centru obrazuju učenici u predškolskom i osnovnoškolskom programu, djelatnost Centra sastoji se i od provođenja edukacijsko-rehabilitacijskih, psiholoških i logopedskih postupaka te se Centar bavi i djelatnošću pružanja socijalnih usluga rane intervencije i socijalnih usluga boravka za mlade s teškoćama u razvoju starije od 21 godine. Posljednjih godina ukazuje se potreba za širenjem prostornih kapaciteta jer se povećava broj djece koja su uključena u neki od navedenih programa obrazovanja. Djelatnost Centra se tijekom godina proširivala te je zbog uvođenja novih edukacijsko-rehabilitacijskih, psiholoških i logopedskih postupaka nastala potreba za opremanjem i osiguravanjem primjerenih prostora u kojima će se provoditi novi rehabilitacijski postupci. S povećanjem broja djece i zbog specifičnosti rada, ukazuje se potreba i za povećanjem broja učionica. Broj učenika ne raste velikom brzinom, ali raste broj razrednih odjela jer se u skladu s državnim pedagoškim standardom formiraju razredni odjeli s manjim brojem učenika po odjelu zbog specifičnih potreba i teškoća djece koja se upisuju. Nova zgrada Centra imat će 34 učionice i prateći sadržaj te jednodijelnu školsku sportsku dvoranu. Centru za odgoj i obrazovanje je za 30 razrednih odjela i održavanje nastave u jednoj smjeni u školskoj godini 2026/2027. potrebno 14 novih učionica. Koncept nove zgrade Centra za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice zasnovan je na ideji o tri zatvorena kruga – krug redovnog obrazovnog programa, krug odgojno-obrazovnog programa i programa socijalnih usluga te sportski krug dvorane. Krugovi predstavljaju zasebne dijelove koji zbog specifičnosti programa moraju biti djelomično odvojeni, ali opet dovoljno blizu da svojim odnosom čine kompaktnu cjelinu.

 

Status projekta: u provedbi

Ukupna vrijednost projekta: 20,588.000,00 EUR

Osiguravanje prostornih uvjeta za jednosmjensku nastavu – izgradnja, rekonstrukcija,  dogradnja i opremanje škola – Nacionalni plan oporavka i otpornosti

U skladu s odlukom o prijelazu na koncept cjelodnevne škole te radi omogućavanja adekvatnih prostornih uvjeta, Krapinsko-zagorska županija je kao osnivač škola pristupila realizaciji zahvata potrebnih za provođenje koncepta.

Prilagodba postojećih struktura zahtijeva različite pristupe svakoj pojedinoj školi kako bi se pripremila dokumentacija za sve osnovne škole koje rade u dvije smjene, kao i dokumentacija za izgradnju školskih sportskih dvorana.

Ukupna vrijednost planiranih projekata je gotovo 100 milijuna eura.

Škole:

  1. OŠ Bedekovčina – rekonstrukcija i dogradnja škole
  2. OŠ Sveti Križ Začretje – rekonstrukcija i dogradnja škole te izgradnja nove školske sportske dvorane
  3. OŠ Veliko Trgovišće – rekonstrukcija i dogradnja škole te izgradnja nove školske sportske dvorane
  4. OŠ Viktora Kovačića Hum na Sutli – rekonstrukcija i dogradnja škole
  5. OŠ Belec – rekonstrukcija i dogradnja škole te izgradnja nove školske sportske dvorane
  6. OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko – rekonstrukcija i dogradnja škole te izgradnja nove školske sportske dvorane
  7. OŠ Zlatar Bistrica – rekonstrukcija i dogradnja škole
  8. Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice – izgradnja novog centra i pripadajuće sportske dvorane
  9. OŠ Krapinske Toplice – rekonstrukcija i dogradnja škole te izgradnja nove školske sportske dvorane
  10. OŠ Brestovec Orehovički – rekonstrukcija i dogradnja škole
  11. OŠ Oroslavje – rekonstrukcija i dogradnja škole te izgradnja nove školske sportske dvorane
  12. OŠ Pregrada – rekonstrukcija i dogradnja škole te dogradnja školske sportske dvorane
  13. OŠ Ante Kovačića Zlatar – rekonstrukcija i dogradnja škole te dogradnja školske sportske dvorane
  14. OŠ Donja Stubica – rekonstrukcija i dogradnja škole
  15. OŠ Franje Horvata Kiša Lobor – rekonstrukcija i dogradnja škole
  16. PŠ Dubrovčan – izgradnja školske sportske dvorane
  17. OŠ Konjščina – izgradnja školske sportske dvorane
  18. OŠ Zabok – rekonstrukcija i dogradnja škole

PŠ Poznanovec – izgradnja nove zgrade područne škole i pripadajuće školske sportske dvorane – projekt koji u potpunosti financira Krapinsko-zagorska županija.

 

PŠ Špičkovina – izradnja nove zgrade škole Područne škole Špičkovina projekt koji sufinancirana Krapinsko-zagorska županija.